GREEN 綠雜誌 滿月了~

這個月裡面我們收到各界踴躍的回應

在這裡放上幾篇讀者們的熱情回應!

 

讀者回函200910 廖慧萍.jpg

 

讀者回應200910  陳軒振.jpg

 

 

讀者回函200910 王瓊芯.jpg  

 

 

GREEN10綠雜誌 讀者回函

Q1、我最喜歡的單位:Coverstory

Q2、我對這方面的議題有興趣:生態、建築、設計

Q3、我如何知道這本雜誌的:雜誌廣告

Q4、我從哪裡取得這本雜誌的:零買的

Q5、我購買本雜誌的理由:整體內容

Q6、我覺得內容:深入淺出

Q7、關於綠色議題,我還希望有什麼樣的單元或內容:綠色能源科技產業

Q8、對於這期的雜誌我想說:

  綠的省思

  喚醒心中存在的本質

  大地之母的烙印-

  同源

姓名:林英傑

 

 

 

 

DSCF2718a.jpg  
Hi there
 
Recently, my wife bought a copy of your magazine. She liked it very much. Unfortunately my Chinese isn't any good, but she translated some of the articles for me. They were very interesting.
 
My wife thought that you might be interested in some of the things that we are doing at our rural property near Ligang, in Pingtung County. .........

Thank you for your time, and your magazine
 
We remain
yours truly
John & Shelly

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    greenmag 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()